تلفن تماس خط ویژه 1786 (داخل تهران) تلفن تماس دیگر شهرها 02144360360

تمامی تعرفه و قیمت باربری در اتوبار صداقت بار زیر نظر اتحادیه باربری تهران و حمل  و نقل صورت می گیرد و هیچ گونه هزینه اضافه از شما مشتریان عزیز دریافت نمی شود . اتوبار صداقت بار باربری و حمل اثاثیه منزل شما را با کم ترین هزینه انجام می دهد. شما عزیزان می توانید در پایین این بخش جدول کرایه و تعرفه اسباب کشی 1402 را مشاهده نمایید.

قیمت باربری و اسباب کشی در تهران | هزینه جابجایی اثاثیه منزل
قیمت باربری و اسباب کشی در تهران | هزینه جابجایی اثاثیه منزل

جدول قیمت حمل بار و اثاثیه منزل صداقت بار

نوع سرویس قیمت 3 ساعت ساعت اضافی
خاور داخلی Updating Updating
کارگر خاور داخلی Updating Updating
خاور حومه Updating Updating
کارگر حومه Updating Updating
کارگر (حمل بار-بسته بندی-نظافتچی-پذیرایی) Updating Updating
فنی Updating Updating
بیمه هر میلیون Updating ...
تعرفه نیسان بار صداقت بار
نیسان بار (قیمت 2 ساعت) Updating Updating
نیسان بار حومه(قیمت 2 ساعت) Updating Updating
کارگر نیسان بار(قیمت 2 ساعت) Updating Updating
خدمات حمل بار با نیسان | نیسان آبی در تهران | صداقت بار
خدمات حمل بار با نیسان | نیسان آبی در تهران | صداقت بار

قیمت باربری از تهران به شهرستان با نیسان بار و وانت بار

نیسان بار یا وانت بار از خدمات ارزنده صداقت بار می باشد که برای آن دسته از مشتریان که قصد جابجایی وسایل کم حجم به شهرستان ها را دارند مناسب می باشد. شما می توانید درصورتی که قصد جابجایی و انتقال مبل، یخچال، فرش، تلویزیون، لباسشویی و… دارید از خودرو های نیسان و وانت برای این منظور استفاده کنید. در پایین لیست قیمت نیسان بار و وانت به شهرستان را مشاهده می کنید.

جهت اطلاع از قیمت حمل بار به شهرستان با خودرو نیسان با تلفن 1786 یا 44360360 تماس حاصل فرمایید.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نحوه محاسبه قیمت باربری و اتوبار؛ هزینه باربری

یکی از رایج ترین مشکلاتی که شرکت های ارائه دهنده خدمات اسباب کشی دارند نحوه محاسبه قیمت باربری مشتریان می باشد. مشکلی که دارند این مورد هست که هزینه باربری طبق مواردی همچون لوازم سنگین مانند پیانو ، یخچال سایدبای ساید، گاوصندوق، میز غذاخوری، لباسشویی، میز بیلیارد، مبلمان و چند قلم دیگر می باشد که جابجایی این لوازم بصورت جدا گانه محاسبه می شود، زیرا جابجا کردن هر کدام از این وسایل نیاز به افراد با تخصص بالا و نیروی کافی دارد.

حالا بر فرض مثال مبدا بارگیری طبقه n ام باشد و آسانسور باربری نداشته باشد، باید یک تیم متخصص و حرفه ای بدون اینکه این وسایل آسیب ببیند، بتوانند این وسایل را با امنیت بالا به داخل خودرو باربری بارگیری کنند. به همین دلیل جابجایی این لوازم بصورت جدا گانه محاسبه میشود.

شاید سوال پیش بیاد: پس هزینه باربری اولیه که پرداخت می کنید شامل چه مواردی هست؟

تعرفه ثابتی که شرکت صداقت بار دارد به این روال می باشد که شما می توانید لوازم و اثاثیه منزل که وزن بالای 15 کیلوگرم را دارند و بصورت کامل بسته بندی شده اند توسط تیم اعزامی جابجا کنید و این نکته را در نظر بگیرید که این تعرفه برای 3 ساعت می باشد و اگر لوازم شما در طول این سه ساعت بارگیری و تخلیه نشود هزینه ساعت اضافی پرداخت باید شود.

کلمات مرتبط

  • قیمت باربری تهران
  • حمل بار در تهران قیمت
  • قیمت باربری داخل شهری
  • هزینه باربری تهران
  • هزینه باربری در تهران
  • باربری قیمت
  • قیمت باربری در تهران
  • نرخ باربری در تهران
  • قیمت اتوبار تهران
  • نرخ باربری تهران
  • هزینه اتوبار در تهران
  • تعرفه باربری تهران
  • قیمت حمل بار در تهران
  • قیمت باربری
  • قیمت حمل اثاثیه منزل بین شهری
  • حمل اثاثیه منزل بین شهری
  • حمل اثاثیه بین شهری
  • هزینه حمل اسباب کشی بین شهری
  • اثاث کشی بین شهری
  • هزینه اسباب کشی بین شهری
  • کرایه اسباب کشی بین شهری
  • نرخ اسباب کشی بین شهری
  • هزینه اثاث کشی بین شهری
  • نرخ حمل اثاثیه بین شهری
  • اسباب کشی بین شهری
  • هزینه حمل اثاثیه منزل در تهران
  • تعرفه حمل اثاثیه منزل در تهران

نحوه برآورد قیمت هزینه باربری در تهران

هزینه باربری به مجموعه دستمزد های که برای جابجایی و انتقال بار از مکانی به مکان دیگر پرداخت می شود. از جمله مواردی که می تواند اشاره کرد هزینه کرایه ماشین حمل بار، بسته بندی وسایل، هزینه بیمه، هزینه کارگر (بارگیری و تخلیه بار) میباشد.

حالا بسیار برای تیم باربری ما پیش آماده است که با مشتری در هنگام مشاوره اطلاعات لوازم سنگین ، داشتن آسانسور باربری و اینکه تعداد طبقات مبدا و مقصد بارگیری را پرسیده ایم ولی هنگام اعزام نیرو متوجه اقلام دیگری شده و یا اطلاعات بصورت صحیح از سوی مشتری ارائه داده نشده است، در این صورت قیمت باربری افزایش یافته و باعث دلخوری مشتری شده است. لطفا از هر شرکت باربری که می خواهید خدمات دریافت کنید حتما حتما به مواردی که در بالا اشاره کردم و همچین از کارشناس در خصوص اقلام دیگری که می دارید سوال فرمایید که جزو اقلام سنگین می باشد و هزینه اضافی برایتان دارد یا نه، اشاره کنید تا مشکلی از این بابت که قیمت در طول جابجایی افزایش بیابد و باعث دلخوری و نارحتیتان شود جلوگیری کنید.

خدمات حمل اثاثیه منزل در تهران

هزینه اسباب کشی در تهران

هزینه اسباب کشی در تهران یکی از عوامل مهمی است که برای افرادی که قصد انتقال مسکن، دفتر کار یا کالاهای خود را دارند، بسیار اساسی می‌باشد. در تهران، اسباب کشی ممکن است با توجه به مسافت، مقدار بار، نوع بار و خدمات اضافی مورد نیاز، هزینه‌های متفاوتی داشته باشد.

یکی از عوامل مهم در تعیین هزینه اسباب کشی، مسافت میان مبدا و مقصد است. فاصله بین دو محل تاثیر مستقیمی بر هزینه دارد. همچنین، نوع باری که قصد اسباب کشی آن را دارید نیز نقش مهمی در تعیین هزینه دارد. بارهای حساس یا بزرگ‌تر ممکن است نیاز به بسته‌بندی و حمل و نقل خاصی داشته باشند که افزایش هزینه را به همراه دارد.

خدمات اضافی مانند باربری از طبقه بالا یا سرویس بسته‌بندی نیز می‌توانند به هزینه افزوده شوند. برای کسانی که به دنبال کاهش هزینه‌ها هستند، می‌توانند با مقایسه قیمت‌ها و درخواست تخفیف از ارائه‌دهندگان خدمات اسباب کشی در تهران به صرفه‌ترین گزینه را انتخاب کنند.

به طور کلی، هزینه اسباب کشی در تهران به ویژگی‌های مشخصی نیاز دارد و بهتر است قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات دقیقی انجام داده و قیمت‌ها را مقایسه کرد. انتخاب یک شرکت اسباب کشی با تجربه و قابلیت اطمینان نیز می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از مشکلات ناخواسته کمک کند.

اجاره انواع خودرو باربری خاور ، کامیون ، نیسان و وانت
اجاره انواع خودرو باربری خاور ، کامیون ، نیسان و وانت

هزینه اجاره خاور ، کامیون ، نیسان و وانت بار در تهران

اگر قصد دارید در تهران وسایلی را جابجا کنید و به دنبال اجاره کردن خودور خاور یا کامیون مسقف هستید شرکت صداقت بار می توانید این در امر به شما کمک و خدمات ارائه دهد. اگر کالا و لوازمی که می خواهید جابجا کنید کوچک هستند می توانید از خدمات باربری نیسان بار و وانت بار صداقت بار استفاده کنید. قیمت و هزینه اجاره این خودرو ها بصورت ساعتی محاسبه می شود. در اخرین قیمت ارائه شده از سوی اتحادیه هزینه اجاره خاور برای 3 ساعت { } تومان و برای ساعات اضافی { } هزار تومان می باشد و برای اجاره نیسان قیمت باربری 2 ساعت { } هزار تومان و برای ساعت اضافی { } هزار تومان می باشد. شما می توانید درخواست نیرو (کارگر خالی باربری) به تعداد دلخواه جهت بارگیری و جابجایی نیز کنید ، کافیست با شماره تلفن 1786 بدون پیش شماره یا 02144360360 تماس حاصل فرمایید.

قیمت حمل اثاثیه منزل در تهران بین شهری

در جدول بالا قیمت مصوب یکسری از خدمات را مشاهده کردید که برایتان لیست کردیم ولی بهتر هست بدانید قیمت حمل اثاثیه منزل بین شهری به موارد زیادی بستگی دارد و نسبت آن موارد متفاوت می باشد به عنوان مثل اگر شما در منزل خود پیانو دارید یا لوازم سنگین ماننده گاوصندوق دارید بهتر هست بدانید قیمت جابجایی اثاثیه منزل این موارد جدا می باشد و نسبت به تعداد طبقات و پیاده روی ها تا بارگیری و تخلیه قیمت باربری مصوب خود را دارد. لذا بهتر هست قبل از درخواست سرویس اسباب کشی حتما حتما یک مشاوره کامل با ارائه تمام جزئیات با کارشناس باربری انجام دهید تا قیمت تمام شده را دریافت کنید.

قیمت حمل اثاثیه منزل در تهران توسط صداقت بار بسیار ارزان و مناسب تر از دیگر شرکت های باربری هست. جهت استعلام قیمت اسباب کشی منزل خود با تلفن 1786 تماس حاصل فرمایید.

هزینه اسباب کشی در تهران
هزینه اسباب کشی در تهران

هزینه اسباب کشی در تهران 1402

یکی از مواردی که در اسباب کشی بسیار از مردم اهمیت می دهند پایین آوردن هزینه اسباب کشی در تهران می باشد که به لطف مدیریت شرکت صداقت بار نرخ باربری و اسباب کشی کاملا مشخص می باشد و هزینه های اسباب کشی قبل از شروع اسباب کشی به تمام مشتریان ارائه داده می شود ، حتی اگر مشتری نتواند جزئیات اسباب کشی خود را بصورت کامل ارائه دهد می تواند درخواست مشاوره حضوری کند تا باربری صداقت بار یک کارشناس جهت برآورد هزینه اثاث کشی به محل اعزام کند.

قیمت باربری ارزان ، خدمات بهتر ،تخلیه بار ، چیدمان وسایل منزل در حین اسباب کشی ، استفاده از کارگران با اخلاق و صبور … 

از جمله خدمات اتوبار و باربری صداقت بار به شمار می رود …

اسباب کشی ارزان قیمت
اسباب کشی ارزان قیمت

اسباب کشی ارزان و قیمت باربری اثاث منزل در تهران

صداقت بار جهت پایین آوردن قیمت باربری اثاث منزل و هزینه اسباب کشی ۱۴۰۲ در مرحله اول کاملا طرف مشتری می باشد پایین ترین قیمت را ارائه می دهد و در مرحله دوم یک تخفیف به عنوان حمایت از مشتری های خود ارائه میدهد . پس اگر به دنبال اسباب کشی ارزان و با خدمات بهتر می گردید بی شک باربری صداقت بار بهترین گزینه می باشد

حمل بار و اسباب کشی در باربری صداقت بار به صورت درون شهری و برون شهری سرویس دهی می شود 

همچنین صداقت بار از خودرو های بزرگ و کوچک استفاده می کند برای حمل بار شما … تمامی خودرو ها تمیز و با راننده های خوب و عالی در خدمت شما قرار می گیرند تا اثاثیه شما را بدون هیچ گونه ضرب و شتی تحویل دهند .

اگربه دنبال شکستن وسایل منزل خود هستید با ما تماس نگیرید

 باربری صداقت بار 24 ساعته و شبانه روزی سرویس دهی می کند

تلفن های تماس باربری صداقت بار   1786 بدون پیش شماره

نرخ مصوب اتحادیه حمل بار و باربری تهران

تعرفه و هزینه جابجایی اثاثیه منزل و قیمت ارسال اثاثیه منزل توسط اتحادیه حمل و نقل مبلمان منزل تهران هر چند ماه یکبار اعلام می گردد. نرخ اتحادیه باربری تهران 1402، هزینه حمل اثاثیه به کرج {} تا {}هزار تومان است (منبع https://upto.ir). هزینه های حمل و نقل مبلمان شامل موارد زیادی مانند بارنامه، کمیسیون حمل و نقل، مالیات و هزینه های بسته بندی می شود. اگر قصد دارید از دیگر شرکت های باربری استعلام قیمت باربری اثاث منزل کنید، ابتدا به تعرفه صداقت بار که بالای همین مقاله هست نگاه کنید و هنگام تماس با با دیگر شرکت ها قیمت ها را مقایسه فرمایید. بر اساس بحث های اخیر مسئولان صنفی، نرخ اجاره کامیون به مدت سه ساعت و چهار کارگر توسط اتحادیه حمل و نقل تهران یک میلیون و {} هزار شعبه است. (در نظر داشته باشید که قیمت های امکان دارد افزایش یا کاهش داشته باشد پس جهت استعلام قیمت دقیق اسباب کشی و جابجایی خود باما تماس بگیرید 1786 – 02144360360 )

عبارت های مرتبط با این صفحه

سوالات متداول در خصوص قیمت و نحوه محاسبه باربری

چرا قیمت ثابتی باربری ها ارائه نمی دهند؟

شرکت های باربری معتبر و دارای مجوز ماننده صداقت بار ، تعرفه مشخصی دارند که داخل سایت قرار داده شده است ولی اسباب کشی جزو مشاغلی و خدماتی می باشد که قیمت ثابتی ندارد و حتما باید یکسری موارد ماننده مبدا و مقصد جابجایی مشخص و تعداد اقلام بزرگ و سنگین مشخص و همچنین دریافت خدماتی همچون بسته بندی نیز مشخص و بعد قیمت از سوی کارشناس باربری ارائه داده شود.

آیا باید انعام به تیم باربری (کارگر) بدم؟

دادن انعام یا دستمزد اضافی جدا از هزینه فاکتور لحاظ شده یک امر کامل دلبخواهی هست و شرکت صداقت بار به هیچ عنوان مشتریان خود را وادار به پرداخت مبلغ اضافی نمی کند.

درصورتی که تیم اعزام درخواست مبلغ بیشتر کرد می توان پیگیری کرد؟

همانطور که در خوده مطلب اشاره کردم اگر جزئیات جابجایی صحیح باشد و هیچ گونه از از قلم افتادگی در خصوص لوازم سنگین و مسافت مبدا و مقصد نباشد، درصورتی که تیم اعزامی درخواست مبلغ بیشتر از فاکتور صادر شده از شما کرد می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید و اقدام به پیگیری کنید.

هزینه خدمات بسته بندی به چه شکل هست؟

اگر برای اسباب کشی خود از خدمات بسته بندی نیز بخواهید استفاده کنید بهتر هست بدانید هزینه بسته بندی توسط تیم صداقت بار بصورت جدا گانه و طبق اقلام که نیاز به بسته بندی دارند محاسبه می شود. درصورتی که از خدمات بسته بندی صداقت بار استفاده کنید دیگر نیاز نیست کارتن های بزرگ و کوچک ، نایلون حباب دار ، روزنامه و … جهت بسته بندی باشید زیرا این اقلام به همراه تیم متخصص به محل اعزام خواهند شد.

3.3/5 - (143 امتیاز)

۵ دیدگاه برای “قیمت باربری

  1. نیما اصلانی گفته:

    واقعا تیم خوب و بسیار عالی دارید
    بررسی کردم نسبت به سایر رقباع قیمت منصفانه ای دادید ،همیشه سلامت باشید

  2. لوح موسوی گفته:

    سلام وعرض ادب. چندباری که برای ارسال جهیزیه برای مناطق محروم ازخدمات این باربری استفاده کردم واقعاازنحوه برخوردکادرمحترم سرکارخانم محسنی وراننده بزرگواراقای امامعلی زاده بسیارراضی بودم وقیمتهاهم الحمدلله مناسب بود.امام زمان عج نگهدارتان باشدارزوی توفیقات روزافزون برایتان دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *