تلفن تماس خط ویژه 1786 (داخل تهران) تلفن تماس دیگر شهرها 02144360360

آیا با فعالیت ها و خدمات ارائه شده در باربری شرق تهران آشنا هستید؟ آیا می دانید در این اتوبار خدمات با چه کیفیتی ارائه می شود و رضایت مشتری از آن چگونه است؟

باربری شرق تهران ، اتوبار شرق تهران

امروزه گسترش فعالیت های اقتصادی و تخصصی شدن کارها ، نیاز به تخصص و دانش را در بنگاه های اقتصادی افزایش داده است. در بنگاه های اقتصادی همچون باربری ها اهمیت این موضوع دو چندان شده است و رقابت فشرده بر سر ارائه خدمات بهتر و کسب رضایت مشتری در جریان است. مدیریت باربری شرق تهران تمام توان ، نیرو و امکانات موجود را به خدمت گرفته است تا بار مشتری را به صورت ایمن و مطمئن منتقل کند و رضایت مشتری را جلب کند.

مزایای استفاده از شرکت باربری | باربری صداقت بار
مزایای استفاده از شرکت باربری | باربری صداقت بار

کسب رضایت مشتری در باربری شرق تهران

مدیریت صداقت بار از کادری کارآزموده و با تبحر و امکانات پیشرفته بسته بندی و ماشین آلات پیشرفته و مجهز برای حمل و نقل کالا و اثاثیه استفاده می کند. تا انتقال بار به صورت مطمئن و با امنیت کامل انتقال یابد و مشتری از خدمات دریافت شده راضی باشد. سابقه چند سال سابقه تلاش موفق این باربری اعتبار آن را تایید کرده است. بنابراین هر روز بر تعداد مشتریان صداقت بار افزوده می شود. مشتریان از کیفیت خدمات صورت گرفته توسط کادر این مرکز حمل بار رضایت کامل دارند. چرا که بار آن ها بدون هیچ نوع آسیبی به مقصد ارسال می یابد.

کادر ماهر و آموزش دیده در اتوبار شرق تهران

اعضای این مرکز خدمت رسانی همه افرادی هستند که دانش و تخصص مورد نیاز در رابطه با حرفه خود را دارا می باشند. افراد موجود در این اتوبار کارگر حمل بار ، راننده ها ، مشاوران و مدیر این شرکت اعضایی با تجربه و آموزش دیده هستند. شاید فکر کنید ، که کارگری مگر آموزش نیاز دارد؟ بله چگونگی حمل اسباب و اثاثیه و عدم آسیب دیدگی آن هم هنر است هم دانش و تخصص. کارگر حمل بار علاوه بر قدرت بدنی بالا لازم است در رابطه با روش های حمل بار آموزش ببیند. در آموزش مربوطه طریقه مناسب حمل بار ایمن و سالم به افراد آموزش داده می شود.

باربری تهران
باربری تهران

استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و مدرن در باربری شرق تهران

در این مرکز حمل بار ماشین های مجهز و پیشرفته در نوع و سایزهای گوناگون موجود است. از وانت بار و تاکسی بار برای حمل بارهای کم و کوچک گرفته تا کامیون های متوسط و بزرگ مسقف و بدون سقف و ترانزیت های مجهز حمل بار همه در این مرکز موجود است. مشتری می تواند برای حمل و نقل بار خود ماشین مناسب را سفارش دهد و بار خود را منتقل نماید.

اسباب کشی با تیم باربری صداقت بار
اسباب کشی با تیم باربری صداقت بار

محدوده  کاری باربری شرق تهران

از شرق تهران به سراسر کشور و از سراسر کشور به منطقه شرق تهران بزرگ می توانید برای حمل بار خود از خدمات این باربری بهره مند شوید و بار خود را حمل نمایید.

 منطقه شرق تهران شامل: مناطق 4 ، 8 ، 13 ، 14 و 15 تهران می باشد. مناطق 3 ، 7 و 12 نیز متمایل به شرق تهران می باشند. از نواحی و محله های معروف تهران :

پاسداران ، هروی ، ساقدوش ، رسالت ، حکمت ، تهرانپارس ، صادقیه ، هنگام ، تهران نو ، دماوند ، حشمتیه ، شمیران نو ، دلاوران ، سراج ، استخر ، امام حسین ، افسریه ، مسعودیه ، پیروزی ، دماوند ، چهارراه تلفونخونه ، هفت حوض ، لویزان ، قاسم آباد ،  پدرثانی ، تسلیحات ، وحدتیه ، اصفهانک ، حشمتیه ، نارمک ، خاک سفید ، برخه حصار ، مجیدیه ، سرخه حصار ، شمس آباد ، قنات کوثر و نظام آباد را اسم برد.

روش های برقراری تماس با اتوبار شرق تهران

برای این که بتوانید با دفتر اتوبار شرق تهران در ارتباط باشید ، از طریق شماره های زیر با این دفتر تماس بگیرید و از خدمات ارائه شده در این مرکز و چگونگی حمل و نقل بار و بهترین زمان حمل بار مطلع شوید. پس از دریافت مشاوره رایگان و آگاهی یافتن از اطلاعات مذکور می توانید به این موسسه اعتماد کنید و بار خود را با اطمینان کامل به آن ها بسپارید.  

اعتماد و اعتبار باربری شرق تهران

این موسسه حمل بار برای این که مشتری راضی باشد ، تمام توان خود را به خدمت گرفته است. در طی چندین سال که از کار و تجربه این موسسه میگذرد ، اعضای مجموعه با عمل صادقانه خود به همه ثابت کرده اند که برای جلب رضایت مشتری از جان و دل مایه میگذارند و تمام توان خویش را به خدمت می گیرند تا بار مشتری را ایمن و سالم به مقصد برسانند. تجربه چندین ساله آن ها نیز این گفته را تایید و تضمین می کند. مشتریان از کیفیت خدمات صورت گرفته در این مرکز حمل بار رضایت دارند و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود.

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری برون شهری
بسته بندی اثاثیه منزل در باربری برون شهری

بسته بندی اثاثیه و لوازم در اتوبار شرق تهران

در این اتوبار از لوازم محکم و به روز بسته بندی و روش های نوین برای بسته بندی اثاثیه و لوازم استفاده می کنند. قبل از بسته بندی ، اجناس از نظر نوع و جنس بار از هم تفکیک می شود و پس از مرتب کردن و دسته بندی هر بار در محل مشخصی مستقر می شود.  پس از استقرار بار در کامیون حمل بار همه فضاهای خالی با مواد نرم صنعتی و پیشرفته مسدود می شود. تا بار مورد نظر ضمن انتقال به مقصد بر اثر ضربات وارده و تکان های موجود آسیب نبیند. همچنین بسته بندی لوازم آشپزخانه و اثاثیه شکستنی به صورت جداگانه قبل از منتقل کردن توسط نیروهای باربری به شیوه اصولی و منظم انجام می شود. کادر موجود روی هر بسته مشخص می کنند که داخل  آن بسته چه نوع وسیله ای وجود دارد و مربوط به چه شخص یا مکانی است.

شیوه چیدمان منظم بار در اتوبار شرق تهران

کادر مجرب و حرفه ای این مرکز حمل بار ، اثاثیه و بار مورد نظر را در درون کامیون های حمل بار و صورت منظم و تفکیک شده می چینند. به گونه ای که بیشترین استفاده از فضای درون خودرو صورت بگیرد. این اعضا همچنین پس از انتقال بار به مقصد اصلی در چیدن و منظم کردن اثاثیه با صاحب بار کمک می کنند و در کمترین زمان ممکن با استفاده از مهارت و دانش خود به صورت اصولی اثاثیه را در منزل و یا مکان جدید می چینند. برای تنظیم دکوراسیون منزل و محل کار می توانید به دانش و تخصص این افراد اعتماد کنید و دکوراسیون اثاثیه خود را به آن ها بسپارید.

مراحل انجام کار در باربری شرق تهران

  •         اگر باری برای حمل دارید و مایل هستید با باربری شرق تهران ان را منتقل کنید ، با استفاده از شماره تلفن های زیر با این مرکز تماس بگیرید.
  •         پس از برقراری تماس ، مشاوران متبحر باربری در رابطه با چگونگی حمل بار ، هزینه های دریافتی و همچنین زمان بهینه حمل بار با شما مشورت می کنند.
  •         پس از دریافت راهنمایی های لازم ، این شما هستید که تصمیم می گیرید بار خود را به این موسسه بسپارید یا نه.
  •         اگر تصمیم گرفتید که بار خود را به این مرکز بسپارید ، کادر مجرب موجود در این مرکز حمل بار ، برای بسته بندی و چیدن منظم بار خدمت می رسند.
  •         پس از این که بار به صورت منظم دسته بندی و بسته بندی شد ، کادر موجود با مهارت تمام آن را به داخل خودرو های حمل بار منتقل می کنند.
  •        کارگران بار را در داخل خودرو حمل بار به صورت منظم و مرتب می چینند. طوری که با حرکت خودرو و تکان های موجود در بین راه به بار ضربه وارد نشود و  بار آسیب نبیند.
  •         با رسیدن به مقصد ، کادر موجود اثاثیه را به صورت منظم و مرتب به مقصد نهایی حمل می کنند.
  •         پس از گذاشتن بار در درون محل تازه می توانید از کادر موجود برای چیدمان و دکوراسیون محل تازه اثاثیه کمک بگیرید.

هزینه های حمل بار در باربری شرق تهران

در مرکز حمل بار شرق تهران هزینه اضافی از کسی گرفته نمی شود. مدیریت باربری نوع هزینه های حمل بار را به گونه ای تعین و تنظیم کرده است که همه اقشار متوسط و کم درآمد جامعه نیز بتواند ، در زمان حمل اثاثیه و لوازم خود از خدمات حرفه ای و تخصصی برخوردار باشند. برای همین هزینه های دریافتی نسبتاً پایین است. تناسب بین بار و ماشین و همچنین تناسب بین هزینه های پرداختی و خدمت دریافت شده در این مرکز حمل بار از منصفانه بودن قیمت ها حکایت دارد. مدیریت قصد دارید درآمد بیشتر و سود بالاتر را با افزایش تعداد بارهای منتقل شده و قابل انتقال افزایش دهد. برای این که تعداد بارها افزایش یابد  و مشتری راضی باشد ، هزینه های دریافتی را نسبتاٌ کم در نظر گرفته اند.

با مرتب کردن لوازم ، بار تحویل مشتری داده می شود و نیروها برای انجام وظیفه بعدی مهیا می شوند. آیا شما برای حمل و نقل بار خود از خدمات اتوبار شرق تهران کمک گرفته اید؟ آیا از خدمات انجام شده در این باربری و اخلاق کاری نیروی انسانی آن آگاه هستید؟ آیا می دانید در این مرکز حمل بار هزینه های دریافتی متناسب است؟ نظر خود را در این رابطه به اشتراک بگذارید.

4.7/5 - (7 امتیاز)

۱ دیدگاه برای “باربری شرق تهران

  1. فریبا اسدبیگی گفته:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید هزینه حمل اثاثیه منزل از تهرانپارس به اسلامشهر چقدر هست؟
    شماره تلفنم جهت تماس۰۹۱۲۰۸۵۹***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *