تلفن تماس خط ویژه 1786 (داخل تهران) تلفن تماس دیگر شهرها 02144360360

نکات مهم و ایمنی در هنگام اسباب کشی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران سایت باربری صداقت بار

در این مقاله می خواهم نکاتی مهم و ایمنی در هنگام اسباب کشی صحبت کنم و تا اگر روزی خواستید اسباب کشی  کنید این نکات را به یاد بسپارید و اسباب کشی ایمن داشته باشید.

بسته بندی ایمن در اسباب کشی

همه ما می دانیم که پروسه اسبابکشی کار آسانی نیست و نباید بدون درنظر گرفتن تجربه این کار را انجام داد در غیر اینصورت حوادث نا خوشایندی در پی خواهد داشت

بسته بندی ایمن

از نکات بسیار مهمی که می توان به آن ها اشاره کرد می توان بسته بندی اثاثیه منزل پرداخت ، اگر شما وسایل را بدون دسته بندی و بدون نکات درنظر گرفتن نکات بسته بندی ایمن انجام دهید وسایل با ارزش شما در هنگام جابجایی و در هنگام تخلیه و چیدمان دچار مشکل زمانگیری خواهد شد.

جابجایی وسایل سرد

از دیگر نکات می توان به وسایل داخل یخچال پرداخت که باید در کارتن های مخصوص وسایل سرد  که این وسایل را در هنگام اثاثکشی سرد نگهدارد.

یکی از نکات بسیار مهم در اسباب کشی در محل جدید این است که اگر می خواهید تابلو و یا دیگر وسایل را به دیوار وصل کنید حتما باید از محل عبور سیم های برق اطلاع کافی داشته باشید درغیر اینصورت حواث جربان ناپذیری در پی خواهد داشت.

اگر به دنبال اسباب کشی ایمن هستید شرکت باربری و اتوبار صداقت بار با بیش از یک دهه سابقه درخشان در امر اسباب کشی در کنار شما می باشد و شما می توانید برای مشاوره و اطلاع از نحوه اسباب کشی و همچنین تعرفه اسباب کشی ما با شماره تلفن 1786 بدون پیش شماره (حتی با موبایل) تماس حاصل فرمایید

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *