تلفن تماس خط ویژه 1786 (داخل تهران) تلفن تماس دیگر شهرها 02144360360
توصیه های صداقت بار برای اسباب کشی

توصیه‌های صداقت بار برای اسباب‌کشی

توصیه‌های صداقت بار برای اسباب‌کشی شامل چه نکاتی هستند؟ قبل از اسباب‌کشی چه کارهایی باید انجام داد؟ بعد از اسباب‌کشی چه مواردی باید رعایت شوند.

اسباب‌کشی و تغییر محل زندگی و کار تقریباً به یک امر طبیعی در زندگی‌های امروزی تبدیل شده است و هر روزه در نقاط مختلف شاهد اثاث‌کشی و نقل مکان افراد زیای هستیم. از آنجایی که لوازم و اثاثیه منازل و محل کار از دارایی‌های باارزش افراد هستند لازم است که در حمل و نقل آن‌ها نکات و قواعدی رعایت شوند تا بدون وارد شدن خسارت و آسیب این کار صورت گیرد. از این‌رو صداقت بار با توجه به سابقه بلندمدت در زمینه خدمات‌رسانی و اثاث‌کشی خود، توصیه‌هایی را برای قبل و بعد از اسباب‌کشی به افرادی که قصد انجام این کار را دارند ارائه می‌کند.

نکات مهم در هنگام اسباب کشی

نکاتی که قبل از اسباب‌کشی باید رعایت کرد:

  • قبل از هر چیزی زمان مناسبی برای اسباب‌کشی انتخاب کنید. این زمان می‌تواند با در نظر گرفتن زمان اتمام قرارداد قبلی، آماده بودن محل جدید، شرایط کاری و در دسترس بودن افراد برای اسباب‌کشی تعیین شود.
  • سعی کنید تمامی وسایلی که در هنگام اسباب‌کشی به آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد را فراهم کنید تا بتوانید با سرعت بیشتر کار اسباب‌کشی را انجام دهید. کارتن، پارچه، روزنامه، سلفون، نایلون‌های حباب‌دار، چسب پهن، ماژیک و برچسب از مهم‌ترین وسیله‌ها در هنگام اسباب‌کشی هستند.
  • نکته بعدی غربال‌گری وسایل است. تعدادی از وسایل وجود دارند که هیچ‌گونه استفاده‌ای ندارند، بنابراین لزومی ندارد آن‌ها را به خانه یا محل جدید خودتان ببرید. با غربالگری وسایل می‌توانید علاوه بر کم کردن زحمت آماده‌سازی، محیط جدید را با نظم بیشتری بچینید
  • نکته بعدی انجام بسته‌بندی اصولی و صحیح است. در صورتی که خودتان کار بسته‌بندی وسایل را انجام می‌دهید لازم است که جعبه‌های و کارتن‌های مقاوم استفاده کنید و از روزنامه، پارچه، پتو و دیگر ابزارها برای بسته‌بندی درست استفاده کنید. همچنین تمامی بسته‌بندی‌ها را برچسب‌گذاری کنید تا در مقصد مشکلی برای چینش آن‌ها نداشته باشید.
  • سعی کنید اسناد، مدارک و اشیا قیمتی و مهم خودتان را به‌گونه‌ای بسته‌بندی و آماده کنید که در محل جدید برای پیدا کردن آن‌ها مشکلی نداشته باشید.
  • از شرکت‌های معتبر و باسابقه استفاده کنید. استفاده از شرکت‌های حمل بار معتبر می‌تواند سلامت وسایل شما را تضمین کند و هرگونه خسارتی را جبران کند. این شرکت‌ها از افراد باسابقه و ماهر برای بسته­ بندی و حمل اثاثیه استفاده می‌کنند و ماشین‌های مخصوصی برای این کار در اختیار دارند.
  • قبل از اقدام به حمل و نقل و اسباب‌کشی محل جدید خودتان را تمیز و آماده کنید و هرگونه نقص و کمبودی که دارد را برطرف کنید.
شرکت باربری و اتوبار صداقت بار تهران
شرکت باربری و اتوبار صداقت بار تهران

نکاتی که بعد از اسباب‌کشی باید رعایت کرد

بعد از اسباب‌کشی مانند قبل از آن نیز لازم است که نکاتی را رعایت کنید که از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد

  • قبل از باز کردن وسایل و چیدن آن‌ها سعی کنید تمام نقاط محل و منزل جدید را به خوبی بررسی کنید و هرگونه مشکل و خرابی که وجود دارد را برطرف کنید تا بعد از چیدمان وسایل دوباره مجبور به جابه‌جایی وسایل نشوید
  • لوازم و وسایل بسته‌بندی‌شده را بر اساس برچسب‌ها و اولویت آن‌ها در محل جدید قرار دهید. سعی کنید ابتدا لوازمی را در جای خود قرار دهید که مانع از فعالیت و رفت و آمد شما نمی‌شود
  • بعد از استقرار در محل جدید و چیدمان لوازم حتماً آدرس پستی خودتان را تغییر دهید
  • با مدارس، مراکز درمانی، مراکز خدماتی و تفریحی و هر آنچه در محیط جدید نیاز دارید آشنایی پیدا کنید.

باربری صداقت بار

4.2/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *