ارائه خدمات اسباب کشی درون شهری و برون شهری در تهران

اسباب کشی فرایندی است که از یک طرف هیجان خاص خود را دارد و از طرفی دیگر پرزحمت و نگران کننده خواهد بود. اهمیت این فرآیند و نیاز به بحث درباره آن به این دلیل است که اکثرا مردم حداکثر یک بار در طول زندگی از خانه‌ای به خانه‌ای دیگر یا از دفتری به دفتری دیگر نقل مکان می‌کنند و عده‌ای نیز سالانه یا چند بار در سال این کار را انجام می‌دهند. به همین منظور ما در این مقاله به شما بهترین روش اسباب کشی درون شهری و برون شهری در تهران را توضیح خواهیم داد. برای اینکه اسباب کشی راحت‌تر و بدون دردسری داشته باشیم نیاز است با روش‌های اصولی و درست اسباب کشی آشنا شویم و از امکانات و خدماتی که در مسیر آسان‎تر شدن این فرآیند طاقت فرسا وجود دارند، آگاه باشیم.

خدمات اسباب کشی | باربری و اتوبار صداقت بار
خدمات اسباب کشی | باربری و اتوبار صداقت بار

قبل از شروع اسباب کشی چه نکاتی را مد نظر بگیریم؟

قبل از شروع و دریافت خدمات اسباب کشی منزل یا دفتر محل کار باید به این فکر کنید که آیا می‌خواهید تمام مراحل را خودتان انجام دهید؟ یا نیاز به کمک دارید. در صورتی که شاغل هستید و فرصت کافی ندارید یا توان جمع کردن و بسته بندی کردن لوازم منزل را ندارید از شرکت‌های باربری باتجربه در این زمینه کمک بگیرید. سپردن کار به این شرکت‌ها در قبال پرداخت هزینه بیشتر، آرامش خاطر بالایی ایجاد می‌کند که ممکن است خود به تنهایی به آن نرسید. اگر می‌خواهید فقط در زمینه حمل اثاث از این شرکت‌ها کمک بگرید و بسته بندی را خودتان انجام دهید بهتر است از یک ماه پیش از جابه‌جایی این کار را شروع کنید. اما نکات مهم در حین بسته بندی چیست؟

برنامه ریزی دقیق

شروع هر کاری با برنامه ریزی کامل و سنجیده، تاثیرگذار بوده و باعث آرامش بیشتر در حین انجام کار می‌شود. مشخص کنید که در روز چند ساعت می‌توانید مشغول بسته بندی کردن شوید و در این زمان قصد دارید چه لوازمی را جمع کنید.

ترفند های اسباب کشی
ترفند های اسباب کشی

از کدام قسمت خانه بسته بندی را شروع کنیم؟

بهتر است اول از اتاق‌ها شروع کنید و بجز لوازمی که تا بعد از اسباب کشی به آن‌ها نیاز دارید، بقیه لوازم را جمع کنید. بعد به سراغ آشپزخانه بروید و ظروف، لیوان یا وسایل برقی کم استفاده را بسته بندی کنید.  در بین ظروف شکستنی و حساس از پارچه یا لباس استفاده کنید تا تکان نخورند و هنگام جابه‌جایی آسیب‌ها به حداقل برسد. سپس لوازم تزئینی منزل را جمع آوری کنید.

انواع کارتن اسباب کشی
انواع کارتن اسباب کشی

انتخاب جعبه مناسب برای بسته بندی وسایل

سالم ماندن اثاثیه که حین اسباب کشی جابه‌جا می‌شود به جعبه یا کارتنی که وسایل را داخل آن‌ها قرار می‌دهید، بسیار وابسته است. بهتر است در این مورد ریسک نکنید و از کارتن اسباب کشی محکم و چندلایه مخصوص استفاده کنید. بیشتر شرکت های ارائه دهنده خدمات اسباب کشی کارتن های مناسب اسباب کشی دارند و کافیست در هنگام مشاوره در این مورد سوال کنید و استعلام قیمت نیز کنید. بهتر هست بدانید شرکت صداقت بار کارتن های مخصوص اسباب کشی نیز میفروشد که می توانید تهیه کنید.

بسته بندی نکردن وسایل بدون کاربرد

بهتر است وقت و انرژی خود را صرف بسته بندی کردن لوازم بدون کاربرد و اضافی نکنید. تعدادی از لوازم منزل در طول سال یک بار هم کاربرد ندارند اما به اینکه روزی مفید خواهند بود، آن‌ها را نگه داشته‌ایم. می‌توانید آن‌ها را نیز به فروش بگذارید.

تفکیک کردن وسایل

هنگام جمع کردن و بسته بندی اثاثیه منزل به فکر آسان‌تر شدن کارها بعد از اسباب کشی نیز باشید. مثلا لوازم شکستنی، خوراکی، لباس، وسایل ضروری، وسایل تزئینی و… را در جعبه و کارتن‌های جدا قرار دهید و روی آن‌ها برچسپ بزنید تا هم در طول اسباب کشی با دقت بیشتر حمل شوند و هم بعد از اسباب کشی وقت زیادی برای پیداکردن وسایل تلف نکنید.

بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل در هنگام اثاث کشی توسط تیم باربری صداقت بار | متخصص اسباب کشی
بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل در هنگام اثاث کشی توسط تیم باربری صداقت بار | متخصص اسباب کشی

اسباب کشی به کمک شرکت باربری

امروزه که مقوله زمان اهمیت زیادی پیدا کرده و همچنین افراد به دلیل مشغله و کار، وقتی برای پرداختن به اسباب کشی و دردسرهای آن ندارند، نقش شرکت‌های باربری بسیار موثر واقع شده است. خدماتی که این شرکت‌ها ارائه می‌دهند، متنوع و در جهت آسان‌تر کردن فرآیند اسباب کشی منزل، دفتر و… است. در ادامه به مواردی که باعث شده اسباب کشی به کمک شرکت‌های باربری تبدیل به بهترین روش اسباب کشی شود، اشاره می‌کنیم.

اسباب کشی درون شهری

شرکت های باربری که خدمات اسباب کشی درون شهری را ارائه میدهند می توانند به راحتی هر چه تمام تر اثاثیه منزل یا دفتر کار شما را با دریافت هزینه ای به بهترین شکل انجام دهند. از آنجایی که اسباب کشی در استان تهران با سختی های بسیاری انجام می شود پیشنهاد ما گرفتن خدمات از شرکت های باربری و اتوبار ها می باشد.

اسباب کشی برون شهری

اگر منزل یا دفتر کار شما در مرکز تهران هست و می خواهید به بیرون شهر تهران اسباب کشی می توانید از شرکت های که خدمات اسباب کشی برون شهری ارائه می دهند استفاده کنید. این شرکت ها باربری تهران به شهرستان یا بلعکس باربری از شهرستان به تهران را انجام می دهند و می توانید اثاث خود را به راحتی جابجا کنید.

شرکت باربری و اتوبار صداقت بار
شرکت باربری و اتوبار صداقت بار

بسته بندی سریع، مطمئن و حرفه‌ ای

بسته بندی لوازم یکی از مهم‌ترین مراحل قبل از جابه‌جایی وسایل است زیرا اگر از کارتن‌های مناسب استفاده نشود یا ظروف شکستنی و سایر لوازم حساس به خوبی بسته بندی نشوند، احتمال خسارت و آسیب بسیار زیاد است. اما شرکت‌های باربری با کمک افراد باتجربه و حرفه‌ای به بهترین نحو و سریع بسته بندی لوازم را انجام می‌دهند.

انجام امور فنی قبل و بعد از دریافت خدمات اسباب کشی

علاوه بر صرفه جویی در زمان و بسته بندی حرفه‌ای، بعضی از شرکت‌های باربری، کارشناسی فنی را به همراه همراه تیم کارگران به محل اسباب کشی می‌فرستد تا به طور کامل پروژه را مدیریت کند و همچنین چیدمان و نصب وسایل صوتی تصویری، یخچال، لباسشویی، تابلو و سایر لوازم منزل که بخواهید را انجام دهد.

بیمه کردن لوازم و اثاث

وقتی که یک شرکت باربری از خدمات اسباب کشی حرفه‌ای خود مطمئن باشد، در تلاش خواهد بود تا این اطمینان را در شما نیز ایجاد کند. بیمه کردن تمام لوازم و اثاث منزل یا دفتر به این صورت که در صورت شکستن یا آسیب به هر وسیله شرکت موظف است خسارت وارده را جبران کند، از خدمات عالی بعضی از شرکت‌های ترابری است.

اتوبار در منطقه لویزان تهران | صداقت بار
باربری و اتوبار صداقت بار

باربری و اتوبار صداقت بار

باربری و اتوبار صداقت بار (تلفن تماس 1786 بدون پیش شماره ) با بیش از یک ربع قرن تجربه، خدماتی عالی در راستای جابه‌جایی اثاث و لوازم به صورت حرفه‌ای به تمام نقاط تهران ارائه می‌دهد. تیم اسباب کشی صداقت بار متشکل از کارشناسی فنی به همراه کارگران حرفه‌ای و باتجربه است که آماده خدمت رسانی 24 ساعته هستند. بسته بندی حرفه‌ای و مطمئن لوازم، مشاوره تخصصی پیش از اسباب کشی و چیدمان وسایل بعد از اسباب کشی با قیمت تعیین شده اتحادیه باربری، از جمله خدمات و امتیازات اتوبار صداقت بار است.

شماره تلفن تماس با شرکت باربری صداقت بار 1786 بدون پیش شماره حتی با موبایل

چرا از خدمات صداقت بار استفاده کنید ؟

شرکت صداقت بار خدمات بسیار به مشتریان خود می دهد که بسیار پروسه اسباب کشی را راحت و بدون دغدغه می کند. در زیر به تعداد از خدمات این شرکت اشاره خواهم کرد.

  • اسباب کشی درون شهری و برون شهری
  • استفاده از خودرو های متفاوت اسباب کشی (خاور ، کامیون ، کامیونت ، وانت و نیسان)
  • استفاده از تجهیزات اسباب کشی
  • استفاده از تیم متخصص برای بسته بندی
  • استفاده از کارتن های متفاوت برای لوازم گوناگون
  • ارائه خدمات شبانه روزی
  • ارائه بهترین و منصفانه ترین قیمت نسبت به دیگر شرکت ها
  • استفاده از تیم متخصص و مجرب
  • ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر
  • ارسال کارگر خالی جهت کمک به جابجایی
  • چیدمان اثاثیه در محل جدید طبق سلیقه مشتری

منتظر تماس شما در شرکت باربری صداقت بار هستیم / روز خوبی را برای شما آرزو مندیم.

از دیگر مقالات ما دیدن فرمایید