ارسال کارگر خالی (حمل بار )

آیا تصمیم به اسباب کشی و حمل اثاث منزل  را دارید؟ گزینه های بسیاری وجود دارد که شما باید قبل از اسباب کشی و جابجایی آن را بررسی کنید، در زندگی امروزه وجود برنامه های فشرده کاری برای هر یک از اعضا خانواده باعث می شود تا بدون یک زمان بندی دقیق و برنامه ریزی اصولی، نتوانید روند اثاث کشی را به خوبی پیش ببرید؛ اما اصلا نگران نباشید زیرا شما به جای انجام دادن  تمام کارها توسط خودتان به راحتی می توانید یک کارگر بسته بندی و حمل بار از یک شرکت معتبر استخدام  و کار خود را راحت کنید.

حمل بار و اثاثیه منزل در استان تهران
حمل بار و اثاثیه منزل در استان تهران

کارگر حرفه ای اثاث کشی

افرادی که به عنوان کارگر حمل بار توسط شرکت باربری و اتوبار صداقت بار گزینش می شوند پرسنلی حرفه ای، دلسوز و زحمتکش بوده و از لحاظ  فیزیک بدنی کاملا مناسبی جهت حمل بار (مخصوصا بارهای سنگین) هستند. به ویژه در زمانی که احتیاج به طی کردن مسافت های نسبتا طولانی باشد. برای مثال اگر حمل بار از تهران به شهرستان و بلعکس بود، این افراد در طول مسیر خسته نشده و در زمان رسیدن به محل جدید هم باز با همان انرژی و طاقت ساعات اولیه می توانند بارهای شما را حمل و جابجا کنند.

همین طور خود راننده خودروی باربری، هم قادر است  در زمینه حمل بار به پرسنل کمک کند. هر چند که تعدادی از شرکت های باربری در زمانی که راننده به کمک کارگران حمل بار می آید یک هزینه اضافی ممکن است از شما دریافت کنند. اما این نکته را به یاد داشته باشید، در زمانی که از یک شرکت حرفه ای و معتبر برای حمل بار و اسباب کشی خود کمک بگیرید خیالتان راحت است که نیروهای اعزامی از سوی شرکت حتما آموزش های لازم را دیده اند و افرادی مسئول و وظیفه شناس هستند، که با کمک قدرت بدنی قوی خود به راحتی قادرند در زمان کم و با بهترین کیفیت کار را تحویل شما دهند.

کارگر معتبر جهت کمک به اسباب کشی

نکته جالب و قابل ذکر اینجاست که معمولا به خاطر به کارگیری افراد حرفه ای توسط شرکت خدمات اسباب کشی حداقل آسیب ممکن و شاید به جرات بتوان گفت بدون آسیبی به اجناس و لوازم منزل شما کار تحویل داده می شود. اگر به هر نحوی خسارتی به شما در این حین از طرف پرسنل وارد شود شما می توانید از بیمه شرکت طبق قوانین خاص و مندرج در قرار داد، با نام  بیمه خسارت ناشی از اسباب کشی که تقریبا معادل یک سوم خسارت آتش سوزی محاسبه می شود کمک بگیرید. همین مورد هم می تواند یک نشانه برای حرفه ای بودن شرکت و کم اشتباه بودن کارگران دلسوز و زحمتکش  آن باشد.

در زمانی که از کارگر حمل بار برای جابجایی بار و وسایل سنگین منزل خود استفاده می کنید، در حقیقت یک تصمیم اصولی گرفته اید و کار را به کاردان سپرده اید. زیرا مواقعی ممکن است  بلند کردن یک وسیله تقریبا بزرگ و یا یک جعبه که محتویات آن با هم سنگین باشد، به کمر و ستون فقرات شما آسیب جدی وارد  کرده و دیگر قابل جبران نباشد. این دلیل محکم هم به خودی خود می تواند یکی از علت های استفاده از خدمات شرکت باربری و اتوبار صداقت بار باشد و شما با استفاده از کارگرهای حرفه ای حمل بار بدون هیچ دردسری اسباب کشی خود را می توانید به سرانجام برسانید.

یقینا در کنار هدف اصلی شما  که همان  مستقر شدن هر چه زودتر و سریعتر در منزل جدید بوده، سلامتی تان  از اهمیت بیشتری برخوردار است.

کار گران حمل بار با کارگرهای معمولی دارای تفاوت زیادی هستند و باید علاوه بر شرایطی که در بالا گفتیم، دارای خلق و خوی مناسب و ادب جهت برخورد با مشتری باشند، خستگی کار نباید باعث شود تا زود از کوره در بروند  و یا هنگام حمل بار غر بزنند یا پر حرفی کنند.

انواع کارگر اسباب کشی

کارگرهای حمل بار از نظر حقوق و بیمه به دو دسته تقسیم می شوند:

دسته اول  روزمزد و یا همان ساعتی محسوب می شوند و روزانه (و یا هفتگی) بر اساس مقدار ساعت های کار خود به آنها حقوق پرداخت می شود. دسته دوم افرادی هستند که به صورت تمام وقت و با بیمه در استخدام رسمی آن شرکت باربری مشغول به کار می شوند.

بسته بندی اثاثیه منزل در غرب تهران
بسته بندی اثاثیه منزل در غرب تهران

یکی از توانایی های کارگران حرفه ای و آموزش دیده حمل بار توانایی در بسته بندی سریع اثاثیه و حمل جعبه و کارتن های اسباب کشی به داخل خودرو باربری است. این نکته را هم به یاد داشته باشید که در کشورهای خارجی، بیشتر این کارگرها با لباس فرم یکرنگ و یکدست که نوعی نمادی از آن شرکت حمل بار می باشد، در محل کار خود حاضر می شوند. از سوی دیگر در کشورهای غربی معمولا کارگران برای بالا رفتن سرعت و راحتی کار خود، از وسایل کمکی  مثل Hand Truck  جهت حمل کردن کارتن و جعبه های سنگین استفاده می کنند.

در هر حال استخدام یک یا چند کارگر حمل بار که آموزش های لازم را دیده باشند و در کار خود حرفه ای شده بیشتر از مبلغی که قرار است پرداخت کنید برایتان با ارزش و مفید خواهند بود. آسیب ندیدن  لوازم حساس ومهم مثل تلویزیون، یخچال، لوستر، آیینه، لوازم عتیقه و مبلمان و… از یک جهت و از سوی دیگر جلوگیری از آسیب های بدنی و خستگی های بعد از اسباب کشی را که در نظر بگیریم استخدام کارگران آموزش دیده بسیار به نفع می باشد. همه این موارد را هم که کنار بگذاریم نباید از سرعت عمل این کارگران غافل بود.

شرکت باربری و اتوبار صداقت بار با داشتن  سالها سابقه طولانی و درخشان و با به کارگیری پرسنل و کارگران حرفه ای و خوش برخورد در همه اوقات اصول مشتری مداری را در سرلوحه فعالیت های کاری خود قرار داده و  با کمال میل آماده یاری دادن شما در یک اسباب کشی آسان و بی دردسر است.

تلفن تماس 1786 بدون پیش شماره که می توانید بصورت شبانه روزی تماس حاصل فرمایید.

4.5/5 - (4 امتیاز)